ویزای کامبوج

یکی از مقاصد جذاب برای سفر و گردشگری کشور کامبوج می باشد که برخی از این کشور به عنوان بهشت آسیا نیز یاد می کنند. برخلاف نام کامبوج که ممکن است برای برخی ها ناآشنا باشد اما سفر به کامبوج جذابیت های بیشماری برای مسافران و علاقه مندان به سفر و گردشگری دارد. همان طور که می دانید برای سفر به کشورهای مختلف نیاز به ویزا دارید این کشور نیز از این قائده مستثنی نبوده و برای سفر به آن نیاز به اخذ ویزای کامبوج دارید، در ادامه همراه ما باشید تا جزئیات بیشتری از این موضوع را خدمت شما عزیزان مطرح نماییم.

سفر به کامبوج

این کشور به لحاظ جغرافیایی دارای مرز مشترک با تایلند، لائوس و ویتنام می باشد و مردم آن یکی از شیرین ترین لهجه ها و زبان های دنیا را دارند. کامبوج با جمعیتی در حدود 17 میلیون نفر در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است. جالب است بدانید که مردم این کشور جز مهربان ترین و خونگرم ترین مردمان دنیا هستند و در رتبه بندی صورت گرفته بعد از پرتغال، تایوان و مکزیک در رده بهترین کشورها در خصوص رفتار با مسافران و گردشگران هستند. ساعت رسمی این کشور 7 ساعت از ایران جلوتر است و با دارا بودن یک الگوی آب و هوایی گرمسیری تجربه بارش های متعدد را برای مردم و مسافران به همراه خواهد داشت. پیشنهاد ما این است که اگر قصد سفر به کامبوج را دارید بهترین زمان سفر در بین ماه های نوامبر و فوریه می باشد. ایرانیان زیادی در سال های گذشته به این کشور سفر کرده اند و طی بررسی های صورت گرفته شهروندان ایرانی در حوزه پوشاک و البسه در این کشور مشغول به فعالیت شده اند. جاذبه های گردشگری این کشور بسیار زیاد است و اگر بخواهیم تعدادی از آن ها را نام ببریم می توان به سواحل سیانوکویل، آنگکور وات، سامبور پری کوک، دریاچه تونله ساپ، موزه ملی کامبوج، سامبر پری کوک و خیابان سیسووات کی اشاره کرد. برای سفر به این کشور نیازمند اخذ ویزای کامبوج هستید که در ادامه جزئیات آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

اخذ ویزای کامبوج

کشور کامبوج نیز همانند دیگر کشور برای ورود مسافران قواعد و قوانین خاص خودش را دارد و اگر بخواهید به این کشور سفر نمایید می بایستی بر اساس شرایط خود و هدفتان از سفر ویزای مورد نظر را دریافت نمایید. این ویزاها شامل ویزای تجاری، ویزای تحصیلی، ویزای فرودگاهی و انواع دیگر ویزاها می باشد. اما یکی از انواع محبوب ویزاها، ویزای توریستی کامبوج و یا ویزای گردشگری می باشد که صرفا برای افرادی که قصد سفر تفریحی به این کشور را دارند صادر می شود. بهترین روش اخذ ویزای توریستی کامبوج مراجعه به سایت سفر هالیدی و ثبت درخواست ویزا می باشد.

اخذ ویزای الکترونیکی کامبوج

ایرانیانی که قصد سفر به کشور کامبوج را دارند می بایستی با مراجعه به سایت سفر هالیدی و تنها با ارائه پاسپورت خود بعلاوه یک قطعه عکس درخواست خود را برای اخذ ویزای این کشور ثبت نمایند. در این روش نیازی به مراجعه حضوری به سفارت کامبوج نیست و شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ویزای کامبوج را دریافت نمایید. این ویزا بین 3 الی 5 روز کاری برای شما صادر می شود و از زمان صدور آن به مدت 3 ماه زمان دارید که به این کشور سفر نمایید همچنین لازم به ذکر است که مدت زمان مجاز شما برای حضور در این کشور 30 روز است. همچنین پس از پایان اعتبار ویزای خود می بایستی این کشور را ترک نمایید و به خاک خود بازگردید در غیر این صورت مشمول جریمه خواهید شد. به یاد داشته باشید که سو پیشینه شما، یا داشتن سابقه کیفری و یا ارائه اطلاعات ناقص و نامناسب ممکن است باعث ریجکتی ویزای شما شود. از این رو پیشنهاد می شود که به منظور اخذ ویزای خود از طریق سایت سفر هالیدی اقدام نمایید تا بروز مشکلات احتمالی برای شما در این مسیر به صفر برسد.

 

  با ثبت آنلاین ویزای کامبوج در لینک زیر از تخفیف ویژه برخوردار شوید


اخذ ویزای آنلاین کامبوج

تماس با ما

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :